Jak pokonać Keto Plateau: Odcinek 5 'KETO-M-G' Eksploruje najbardziej przerażające słowo w diecie

Teraz, gdy dowiedziałeś się, co to jest dieta keto, jakie pokarmy możesz i nie możesz na niej jeść, jak zaplanować posiłki i sklep spożywczy na tydzień i jak okresowy post może pomóc w szybszym osiągnięciu celów utraty wagi, nadszedł czas, aby uzyskać prawdziwe o następnym temacie: przerażony płaskowyż. Jeśli idziesz keto na 2020 rok, nieuchronnie dojdziesz do tego etapu. Ale jeśli jesteś nastawiony na trzymanie się noworocznego postanowienia, Us Weekly ma wskazówki, które pomogą Ci przejść przez ten etap.

Wszystkie zdjęcia Vinny'ego Guadagnino przed i po jego diecie Keto 50-Lb Weight Loss Journey. Przeczytaj artykuł

Tak, to najgorszy koszmar każdego umierającego. Ale prawda jest taka, że jest to prawie nieuniknione. "To może się zdarzyć w każdej diecie, którą podążasz", ujawnia SlimFast dietetyk i konsultantka odnowy biologicznej Maryann Walsh w odcinku 5 podcastu "KETO-M-G". "To bardziej powszechne niż to, że ktoś trafia na płaskowyż."

Jednym z powodów, dla których płaskowyż - znany również jako moment, w którym zauważasz, że tempo utraty wagi znacznie spada lub zatrzymuje się - jest przede wszystkim to, że masz mniej kilogramów do stracenia. "Twoje ciało skurczyło się", mówi Walsh. "Masz mniej tłuszczu na swoim ciele", co oznacza, że twoje ciało nie potrzebuje tyle kalorii, ile przedtem. Jeśli chcesz stracić tylko "pięć do dziesięciu funtów próżności", to znaczy, że masz mniej tłuszczu na ciele, co oznacza, że twoje ciało nie potrzebuje tyle kalorii, ile wcześniej.

Celebruje Szaleństwo dla Keto: These Stars All Swear by the High-Fat, Low-Carb Ketogenic Diet Przeczytaj artykuł

Więc wiedz, że to jest naturalne - nie możesz schudnąć wiecznie! Ale jeśli jeszcze nie osiągnąłeś swojego celu, to jest to świetny moment, aby to zrobić. "Musisz trochę ocenić, "OK, co tu mogę zmienić?" To może być na przykład to, że nie jesteś tak surowy, jak wcześniej i pozwalałeś sobie na gryzienie karbów tu i tam.

Nic dziwnego, że pierwszym krokiem do pokonania płaskowyżu jest rozpoczęcie zapisywania tego, co jesz, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. "Śledźcie wszystko, co bierzecie i zobaczcie, jak to się sumuje", radzi Walsh. W przypadku diety ketogenicznej ważniejsze jest, aby skupić się na tym, ile węglowodanów bierzesz w porównaniu z ilością kalorii, choć warto zauważyć, że plateau może wystąpić nawet jeśli Twój organizm jest nadal w ketozie.

Wszystkie Dietetyczne wskazówki i sztuczki, które ujawniła Jenna Jameson podczas swojej 85-cio funtowej podróży z utratą wagi Przeczytaj artykuł

Jenna Jameson, która straciła około 85 funtów na diecie keto, jest bardzo szczera wobec swoich zwolenników na temat różnych płaskowyżów, które trafiła po drodze. Ona również ma kilka świetnych porad, które można stosować, aby zwiększyć swoje tempo utraty wagi ponownie.

Pamiętając, dlaczego zacząłeś swój nowy styl życia w pierwszej kolejności może być pomocne tutaj, a podcast daje wiele pomysłów, jak to zrobić. I wreszcie, mówi Walsh, "Jeśli nie ćwiczyłeś, to byłby to świetny moment na rozpoczęcie".