Pamela Anderson, lat 52, odtworzyła swój Ikoniczny 'Baywatch' Run For New Ad & She's Never Looked Better.

Pamela Anderson wciąż ją ma! Pamela Anderson założyła kombinezon do nurkowania i odtworzyła swój słynny "Baywatch" w nowej reklamie.

Pamela Anderson sprawiła, że seksowny bieg w zwolnionym tempie po plaży stał się sławny na całym świecie. I wiecie co? W wieku 52 lat, Pamela nadal może uprawiać ten seksowny jogging. Udała się na plażę w Australii na reklamę samochodu Ultra Tune i przywróciła swój bieg w zwolnionym tempie w ramach kampanii firmy Aussie "Unexpected Situations" 2020. Reklama została nakręcona na Złotym Wybrzeżu pod koniec listopada 2019 roku, a teraz możemy zobaczyć jej finalny produkt.

W reklamie, która spadła na 17 stycznia, australijska legenda futbolu zasady Warwick Capper, 56 lat, zjeżdża wydmowym buggy w dół plaży, kiedy pierwszy raz szpieguje blondynkę. Ma na sobie niezwykle niski, czarny kombinezon mokry, który pokazuje jej słynny dekolt. Następnie zdejmuje okulary słoneczne w szoku i pyta: "Pamela Anderson?" Ona uśmiecha się do niego, a on nie może od niej oderwać oczu. Wkrótce pęka kierownica, wysyłając swoją platformę na linię surfingu i utknęła w piasku. Pam szczerze się śmieje, a potem patrzymy na jej zespół czerwonych, jednoczęściowych kostiumów kąpielowych, noszących piękno ratownika.

Wkrótce pojawia się gigantyczna fala pływowa i zmiata Warwicka w morze. "Znowu się zaczyna", oświadcza Pam, jak woła jej imię po pomoc. Nadchodzi magiczny moment, gdy Pamela prowadzi swoją drużynę ratowników z powolnym biegiem w kierunku wody. To tak, jakby czas nie zatrzymał się w ciągu 23 lat, odkąd opuściła Baywatch. Za nią unoszą się blond zamki, a stroje kąpielowe w tonikach są tak samo widoczne na jej klatce piersiowej, jak kiedyś jej czerwony kostium.

A ty myślałeś, że nie możemy być większe niż nasza ostatnia reklama telewizyjna?!? Cóż, udało nam się! Oglądaj @PamelaAnderson zapisz dzień w najnowszym #UnexpectedSituation pic.twitter.com/nDe2CWMOsY - Ultra Tune (@UltraTuneAust) 17 stycznia 2020 r.

Czterech wspaniałych ratowników wsiada na deski wiosłowe i wciąga Warwicka z powrotem na brzeg. Wkrótce do pracy przy samochodzie przyjeżdża naprawiacz Ultra Tune, ale w końcu to on daje reanimację usta-usta legendzie sportu. "Ty nie jesteś Pamela!" Warwick wykrzykuje, zanim uśmiechnie się i powie: "Ahh, dobrze!" "Unikaj niespodziewanych sytuacji. "Załatw sobie serwisowanie samochodu w Ultra Tune", mówi Pam, dając aparatowi super duszny wygląd.

Firma jest tak dumna z tego, że Pam jest ich rzeczniczką prasową w 2020 roku, że od ponad miesiąca drażni zdjęcia z reklamy na swoim koncie Instagram, począwszy od 11 grudnia 2019 roku. Kampania "Unexpected Situations", w której wzięli udział tacy gwiazdy jak Charlie Sheen, Jean-Claude Van Damme i Mike Tyson.